Archiwizacja dokumentów jest w każdej firmie niezwykle istotną kwestią. Pozwala na uniknięcie bałaganu oraz sporą oszczędność czasu. Aby archiwizacja dokumentów była w pełni skuteczna, niezbędne będą odpowiednie materiały biurowe. Bardzo przydatne okazują się wygodne albumy ofertowe w różnych barwach. W archiwizacji dokumentów bez wątpienia pomogą kartoteki pozwalające na umieszczenie materiałów każdego typu w innym pojemniku.
- Filtruj
- DURABLE
Wkład do wizytownika obrotowego DURABLE VISIFIX Flip 40szt.72.45 zł/op.58,90 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wkład do wizytownika obrotowego DURABLE Telindex 100szt64.16 zł/op.52,16 zł netto
Do listy zakupówDo koszyka - DURABLE
Wkład do wizytownika DURABLE Visifix 200 10szt.41.91 zł/op.34,07 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wkład do wizytownika DURABLE A4 10szt.56.95 zł/op.46,30 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- WyprzedażDONAU
Wkład do wizytownika DONAU na ringi 25szt.5.17 zł/op.4,20 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- INTERDRUK
Wkład do segregatora INTERDRUK A5 50 kartek mix kolorów kratka5.23 zł/op.4,25 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- INTERDRUK
Wkład do segregatora INTERDRUK A5 100 kartek biały kratka8.35 zł/op.6,79 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- INTERDRUK
Wkład do segregatora INTERDRUK A4 100 kartek biały kratka15.04 zł/op.12,23 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik obrotowy DURABLE VISIFIX na 400 wizytówek srebrny206.07 zł/szt.167,54 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 72h
- DURABLE
Wizytownik obrotowy DURABLE VISIFIX na 400 wizytówek czarny186.39 zł/szt.151,54 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik obrotowy DURABLE Visifix Flip na 400 wizytówek srebrny323.69 zł/szt.263,16 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik obrotowy DURABLE Visifix Flip na 400 wizytówek czarny323.69 zł/szt.263,16 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik obrotowy DURABLE Visifix czarny 400 wizytówek z przekładkami190.61 zł/szt.154,97 zł netto
Do listy zakupówDo koszyka - PromocjaWyprzedażDURABLE
Wizytownik obrotowy DURABLE Visifix Cubo na 300 wizytówek czarny219.17 zł/szt.178,19 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DONAU
Wizytownik obrotowy DONAU na 400 wizytówek czarny110.92 zł/szt.90,18 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik na biurko DURABLE Visifix 12 przekładek A-Z srebrny201.13 zł/szt.163,52 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik na biurko DURABLE Visifix 12 przekładek A-Z czarny189.73 zł/szt.154,25 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik kieszonkowy DURABLE aluminiowy srebrny20.73 zł/szt.16,85 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik DURABLE Visifix na 200 wizytówek granatowy120.06 zł/szt.97,61 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaProdukt wycofany
- DURABLE
Wizytownik DURABLE Visifix na 200 wizytówek grafitowy120.06 zł/szt.97,61 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- WyprzedażDURABLE
Wizytownik DURABLE Visifix Economy na 400 wizytówek czarny139.15 zł/szt.113,13 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- DURABLE
Wizytownik DURABLE Visifix A4 na 400 wizytówek granatowy185.45 zł/szt.150,77 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
- WyprzedażDURABLE
Wizytownik DURABLE Visifix A4 na 400 wizytówek grafitowy177.72 zł/szt.144,49 zł netto
Do listy zakupówDo koszykaWysyłka: 24h
Organizacja dokumentów
Pracownicy biurowi w swojej codziennej pracy zmagają się z ogromnymi ilościami dokumentów. W skali roku szacowane ilości przechowywanej dokumentacji można wyrazić w tonach. Prawidłowa organizacja dokumentów i zarządzenie stanowiskiem pracy niewątpliwie odgrywa istotną rolę w życiu codziennym każdego pracownika. Czy to nie w pracy spędzamy większość swojego czasu? Sprawna organizacja dokumentów w firmie pomoże zaoszczędzić nam wielu nerwów związanych z poszukiwaniem zagubionych dokumentów. Segregowanie dokumentów w biurze to bezzwątpienia oszczędność czasu i nerwów, ale i również obowiązek prawny.
Wiele istotnych papierów firmowych, nie raz powinno być przechowywane latami, a ich stan przez cały ten okres nie może zostać naruszony. To, co firmowe zostaje w pracy jednak należy również pamiętać, że organizacja dokumentów domowych jest równie istotna, co tych firmowych. Organizacja dokumentów w domu jest o tyle łatwa, że zajmuje znacznie mniej miejsca. W związku z tym segregacja dokumentów w domu to czysta przyjemność, ponieważ możemy pozwolić na aranżację we własnym stylu. Oferta marek z branży papierniczo-biurowej jest tak różnorodna, że niezależnie od gustu i indywidualnych upodobań, każdy bez najmniejszego problemu przystąpi do segregacji dokumentów z wielkim zapałem i zakończy ten proces wyjątkowo usatysfakcjonowany. Podpowiemy, dlaczego porządkowanie i ochrona dokumentów jest tak istotnym aspektem.
Porządkowanie dokumentów w domu czy organizacja dokumentów biurowych? Z naszą pomocą te pytania już nigdy więcej nie będą problematyczne.
Segregacja dokumentów - podstawowe artykuły biurowe
Istnieje wiele artykułów biurowych, które zostały stworzone z myślą o ułatwieniu codziennego funkcjonowania zarówno dla pracowników biurowych, jak i osób prywatnych, dla których segregacja dokumentów w domu jest jednym z obowiązków. Głównymi artykułami biurowymi do segregowanie dokumentów niewątpliwie są segregatory i koszulki na dokumenty, wszystkie pozostałe są równie ważne, jednak u podstaw udogodnień zawsze stoją rdzenne produkty, które są niepodważalnie niezastąpione.
Organizacja dokumentów segregatory:
Porządkowanie dokumentów przy użyciu segregatorów jest praktykowane w każdym środowisku zawodowym niezależnie od branży. Niezwykle istotna jest segregacja dokumentów księgowych, ponieważ właśnie tam przemiał dokumentów odbywa się każdego dnia na bardzo szeroką skalę. Organizacja dokumentów biurowych przy użyciu segregatora zapewnia nam wiele możliwości. Poznajmy podstawowe zastosowanie, tego szczególnie istotnego artykułu biurowego.
Do wyboru mamy między innymi takie produkty jak:
- Segregator biurowy duży
- Segregator ofertowy
- Segregator bankowy
- Segregator miękki
Oprócz szerokiego podziału, jeśli chodzi o poszczególne modele, dodatkowo istnieje możliwość wyboru mechanizmu segregatora. Segregacja dokumentów w biurze wymaga solidnego, wytrzymałego mechanizmu z mocnym dociskiem. W takiej sytuacji swoje zastosowanie znajdzie doskonale nam wszystkim znany segregator dźwigniowy, a z kolei, jeśli chodzi o dokumenty mniej obszerne to warto, abyśmy pomyśleli o segregatorach ringowych, ponieważ zajmą one mniej przestrzeni na półkach biurowych.
Sortowanie dokumentów wymaga wyjątkowej dokładności i precyzji. To zadanie niewątpliwie ułatwiają nam wszelkiego rodzaju koszulki na dokumenty, których zastosowanie jest szczególnie doceniane, jeśli chodzi o proces organizacji dokumentów biurowych. Zastosowanie koszulek na dokumenty jest wysoce uzależnione od ich budowy i struktury. Segregacja dokumentów w firmie wymaga produktów wykonanych z solidnego tworzywa, których odporność na zewnętrzne czynniki mechaniczne będzie wyjątkowo wysoka. Warto zauważyć, że głównym parametrem, który ma ogromny wpływ na jakość produktu, jest grubość koszulki, im większa jej gramatura, tym większa będzie jej odporność na mechaniczne uszkodzenia.
Wyróżniamy, wiele modeli i zastosowań koszulek na dokumenty, a ich podstawową różnicą jest struktura.
Koszulki na dokumenty struktura:
Powłoka koszulki groszkowej charakteryzuje się wysoką odpornością na zabrudzenia, z kolei koszulka krystaliczna wykorzystywana jest nie tylko w procesie archiwizacji, ale i również do prezentacji ważnych dokumentów firmowych.
Nie jest trudno zauważyć, że organizacja dokumentów w biurze byłaby wręcz niemożliwa bez wykorzystania dwóch podstawowych filarów z branży biurowej, w postaci koszulek na dokumenty i segregatorów. Pozostając przy temacie segregowania dokumentów, nie mogłoby zabraknąć wzmianki o przekładkach do segregatora. Przekładki kolorowe, numeryczne, liczbowe, a może przekładki kartonowe lub przekładki plastikowe? Sortowanie dokumentów przy użyciu tego drobnego artykułu biurowego to czysta przyjemność. Możliwości mamy naprawdę nieskończoną ilość! Oznaczanie dokumentacji wpływa korzystnie na segregowanie dokumentów zarówno w biurze, jak i w domu, dzięki temu drobnemu zabiegowi już nigdy nie stracimy ani sekundy więcej na poszukiwania zaginionych dokumentów.
Segregacja dokumentów w biurze - o tych artykułach warto pamiętać!
Segregatory i koszulki na dokumenty są podstawą organizacji dokumentów, jednak mimo wszystko nie możemy zapomnieć o tak istotnych przedmiotach, jak wszelkiego rodzaju teczki, ponieważ to one pomagają nam w organizacji przestrzeni biurowej, a dzięki porządkowi nasza praca staje się bardziej wydajna i satysfakcjonująca.
Wyróżniamy wiele modeli teczek, które w podstawowym podziale dzielą się na:
- Teczki zawieszkowe: ten drobny artykuł papierniczo-biurowy wykorzystywany jest głównie w sekretariatach, przychodniach, czy sądach. Zastosowanie teczek zawieszkowych jest wyjątkowo istotne, jeśli chodzi o sortowanie dokumentów. Za pomocą identyfikatorów znajdujących się na górnej części teczki do zawieszenia, bez najmniejszego problemu w szybkim tempie, jesteśmy w stanie zlokalizować poszukiwany przez nas dokument.
- Teczki biurowe: podział teczek biurowych jest wyjątkowo rozbudowany. Organizacja dokumentów przy użyciu teczek znajduje ogromne zastosowanie w zaciszu domowym. Teczki służą głównie do przechowywania dokumentów, o niewielkiej ilości, wyjątkiem są teczki z przekładkami o poszerzanych bokach, w których możemy przechowywać naprawdę duże ilości dokumentów.
Organizacja dokumentów - efektowne przechowywanie
Półki uginające się od segregatorów? Znany widok, prawda? Jak poradzić w sytuacji, gdy miejsca coraz mniej, a dokumentów napływa coraz więcej? Organizacja w tej sytuacji jest słowem kluczowym. Z pomocą nadchodzą pudła archiwizacyjne, niezwykle trwałe, odporne na zniszczenia, a co najważniejsze wykonane z tektury bezkwasowej, która jest gwarancją ochrony dla naszych dokumentów przed wyblaknięciem.
Wśród najpopularniejszych rodzajów pudeł, wyróżniamy:
Pudła do organizacji przestrzeni w biurze to nie tylko gwarancja trwałego zabezpieczenia naszych dokumentów przed zniszczeniem, ale z ich pomocą możemy również w ciekawy sposób zaaranżować przestrzeń biurową.
Organizacja biura - zadbaj o swoje kontakty!
Praca biurowa wiąże się ze stałym pozyskiwaniem kontaktów i ich utrzymywaniem. Często nie jest łatwo o zawieruszenie się wizytówki, ponieważ w skali wielkości do dokumentów w formacie A4 jest ona zdecydowanie mniejsza. W wielu miejscach pracy wizytówki możemy znaleźć niemalże wszędzie, w segregatorach, teczkach, poupychane w koszulkach na dokumenty, a przecież nie ma nic prostszego niż inwestycja w wizytownik. Elegancki wizytownik na biurko jest, jak dobrze prezentująca się książka z kontaktami dla każdego szanującego się przedsiębiorcy. Ponadto organizacja biura, przy zastosowaniu tego niewielkiego przedmiotu jest znacznie prostsza! Wizytownik to nie tylko nasza prawa ręka w kontaktach biznesowych, ale i również estetyczny gadżet biurowy.
Segregacja dokumentów domowych oraz biurowych jest niezwykle ważnym i nieodłącznym elementem naszego codziennego funkcjonowania. Nie bez przyczyny przyjęło się mawiać, że dobrze zorganizowane biuro, czy miejsce pracy dużo mówi o osobowości człowieka i jego podejściu do obowiązków.