Akcesoria ułatwiające pracę w biurze

Praca w biurze bywa nieraz bardzo męcząca. Mamy dla Was zestawienie kilku produktów, które pomagają w codziennej biurowej pracy. Dzięki nim dokumenty będą uporządkowane i czytelne. Nie będzie problemu z tym, że czegoś nie można znaleźć. Oto nasze TOP 9 produktów niezbędnych, aby ułatwić sobie pracę w biurze.
1. SEGREGATORY
Segregatory to bardzo ważny element archiwizacji. Zapewniają one porządek w dokumentach. Segregatory posiadają miejsce na etykietę które pozwoli opisać, jakie dokumenty znajdują się w środku, by móc z powodzeniem je odszukać w razie potrzeby. Ponadto, stanowią w biurze element dekoracyjny. W naszym sklepie znajdziecie wiele modeli w różnorodnej kolorystyce, dzięki czemu na pewno wybierzecie te, które będą pasowały do Waszego biura.
2. PÓŁKI NA DOKUMENTY
Półki na dokumenty to kolejny istotny element do organizacji miejsca pracy. Pozwalają one na uporządkowanie dokumentów, ale jednocześnie są one w zasięgu ręki. Jest to dobre rozwiązanie do przechowywania papierów, które są bardzo często używane lub aktualnie je potrzebujemy. Półki na dokumenty przystosowane są rozmiarem do formatu A4, więc idealnie zmieszczą się na nich wszystkie standardowe dokumenty – kartki papieru, zeszyty, notatniki i skoroszyty. Można tworzyć z nich moduły, układając jedną na drugiej, dzięki czemu zyskuje się większą przestrzeń do przechowywania i oszczędza się miejsce na biurku.
Pudło na dokumenty LEITZ Click&Store A4 białe 60440001
Symbol produktu: PU.256
95.96 zł
78,02 zł netto
3. PUDŁA ARCHIWIZACYJNE
Są dokumenty, które nie są nam w tym momencie potrzebne i wiemy, że przez jakiś czas nie będą. Należy je wtedy oddać do archiwizacji, aby nie zajmowały nam niezbędnego miejsca w biurze. Do takiej sytuacji niezbędne okażą się pudła archiwizacyjne. Takie pudło jest składane i bardzo proste w montażu. Specjalnie dopracowane otwory pozwalają przenosić pudło nawet najbardziej dociążone.
4. NISZCZARKA
Niszczarka to urządzenie, bez którego nie powinno w obecnych czasach działać żadne biuro. Pozwalają uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, kiedy dane czy poufne informacje dostają się do osób do tego nieupoważnionych.. Niszczarka gwarantuje bezpieczeństwo dokumentów co jest podstawą w profesjonalnym i sprawnie działającym biurze. W naszym sklepie znajdziecie wiele modeli niszczarek w różnym przedziale cenowym.
5. TABLICE SUCHOŚCIERALNE/KORKOWE I AKCESORIA DO TABLIC
Tablice suchościeralne są praktyczne i uniwersalne, potrzebujesz do nich jedynie kilku mazaków w różnych kolorach. Wykorzystuje się je w przestrzeniach o różnym przeznaczeniu. Ogólnodostępna tablica jest miejscem, w którym każdy pracownik może zostawić kartkę z wiadomością innemu pracownikowi. Na tablicy suchościeralno-magnetycznej można te informacje bezpośrednio zapisać lub przymocować za pomocą magnesów. Jak już zainwestujemy do biura tablicę sucho-ścieralną, trzeba kupić także w markery, aby mieć czym po niej pisać. Pamiętajmy, aby wybrać te suchościeralne i położyć je bardzo blisko tablicy, aby rzucały się w oczy. Jest to bardzo ważne, żeby rozkojarzony pracownik nie użył permanentnego markera, którego się już nie zmyje. Magnesy pomogą w przymocowaniu na tablicy suchościeralno-magnetycznej ważne informacje. Gąbka przyda się do wycierania tablicy i dbania o jej wygląd.
6. ZAKREŚLACZE I MARKERY
Jak zaznaczyć najważniejsze treści w tekście? Istnieją różne techniki zaznaczania najważniejszych informacji. Jedną z nich jest używanie zakreślacze, które wyróżnią te najważniejsze informacje.
Markery to produkty przydatne w niemal każdej firmie. W biurze posłużą do notowania na tablicach suchościeralnych. Przydadzą się do zapisywania najważniejszych informacji, ale też komunikowania się pomiędzy pracownikami. W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór markerów i foliopisów o końcówkach różnej wielkości. Posiadamy produkty najróżniejszych marek, między innymi: Donau, Pentel, Schneider czy BIC.
7. CIENKOPISY I FOLIOPISY
Cienkopisy należą do tych artykułów, z których wielu użytkowników korzysta każdego dnia. Cienkopis sprawdzi się z powodzeniem zarówno w przypadku pisania, jak i podkreślania, kreślenia czy rysowania. Plastikowa końcówka jest dodatkowo oprawiona w metal. Cienkopis kreślarski to produkt w pełni profesjonalny, posiadający wodoodporny i nieblaknący tusz pigmentowy. Nie ulega rozlaniu oraz nie przesiąka przez papier. Cienkopisy są trwałe, wydajne oraz oczywiście funkcjonalne! Gdy chcemy wykonać napis na nietypowej powierzchni (jak szkło czy folia), zwykłe pisaki mogą okazać się zawodne. W takim przypadku niezbędny okaże się inny produkt - foliopis.
Karteczki samoprzylepne Post-it 38x51mm paleta energetyczna 12szt. 3M-4046719505593
Symbol produktu: BL.016
59.22 zł
48,15 zł netto
Zakładki indeksujące Post-It 12x43mm 4 kolory neonowe 4x35szt. 3M-70071353588
Symbol produktu: ZA.003
32.59 zł
26,50 zł netto
8. ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE I BLOCZKI SAMOPRZYLEPNE
Zakładki indeksujące z naszej oferty są bardzo różnorodne kolorystycznie, co sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zakładki indeksujące umożliwią zaznaczenie ważnych informacji np. w dokumentach. Możliwe jest ich wielokrotne przeklejanie dzięki czemu zwiększają swoją funkcjonalność.
Bloczek samoprzylepny to kolejny produkt z naszej listy niezwykle ułatwiający pracę. Dzięki kolorowym bloczkom można zostawić w bardzo widoczny sposób ważne wiadomości dla współpracowników. Można być pewnym, że je zobaczą! Kolorowe bloczki są dobre do zapisywania sobie najważniejszych informacji, o których musimy pamiętać oraz tych, które są priorytetowe i ważne do zrobienia. Do wyboru jest wiele kolorów – żółte, zielone, czerwone, fioletowe, pomarańczowe i wiele innych.
9. KALENDARZE
Pamiętajmy, że organizacja jest kluczem do efektywnej pracy. Należy zadbać o to, aby nie tracić w ciągu dnia czasu na rzeczy zbędne. Najlepszą metodą jest prowadzenie kalendarza, w którym można nie tylko zapisywać spotkania i ważne daty, ale również warto zaplanować sobie dzień. Dzięki temu, każdego ranka będziesz mieć poczucie, że wiesz co masz danego dnia zrobić i znasz swoje priorytetowe zadania.
Biurowa praca wcale nie musi być trudna i monotonna. Kalendarze zapewnią zorganizowaną i efektywną pracę. Dzięki stosowaniu zakreślaczy czy cienkopisów notatki staną się czytelne i będziemy mogli łatwo znaleźć istotne informacje. Bloczki indeksujące i tablice suchościeralne zapewnią dobrą komunikację między pracownikami. Półki na dokumenty i segregatory będą pomocne przy zachowaniu porządku w biurze, a niszczarki zapewnią bezpieczeństwo dokumentom.
Wpis nie posiada jeszcze komentarzy.
Kategorie
Top 5 promocje
Top 5 nowości
Archiwum
Popularne teraz
Znane marki