Aktualności

Artykuły biurowe, które powinny znaleźć się w każdym miejscu pracy - biurowe MUST HAVE

Artykuły biurowe, które powinny znaleźć się w każdym miejscu pracy - biurowe MUST HAVE

Artykuły biurowe, które powinny znaleźć się w każdym miejscu pracy - biurowe MUST HAVE

Podobnie jak w domu tak i w biurze, jesteśmy w stanie wyróżnić wiele niezbędnych artykułów, bez których komfortowe funkcjonowanie byłoby, prawie że całkowicie niemożliwe. W związku z dużym zainteresowaniem produktami do archiwizowania postanowiliśmy skompletować listę artykułów biurowych, które są niezbędne w procesie archiwizowania dokumentów. Artykuły biurowe do skutecznego archiwizowania - wszystko, co warto wiedzieć o produktach.  

Artykuły biurowe - co warto kupić? 

Wyróżniamy wiele artykułów biurowych, które są niezbędne w procesie archiwizowania dokumentów, lista takich produktów mogłaby być naprawdę obszerna, jednak my postaramy się wyselekcjonować te najważniejsze, bez których płynne funkcjonowanie obiegu dokumentów w firmie wydaje się wręcz niemożliwe. 

Niezbędniki biurowe w procesie archiwizowania dokumentów: 

  • Segregatory: segregatory biurowe są obowiązkowym wyposażeniem każdej przestrzeni biurowej. Przy pomocy tych niewielkich artykułów biurowych jesteśmy w stanie skutecznie przechowywać bieżące dokumenty. Warto jednak podkreślić, że nie każdy segregator biurowy jest dokładnie taki sam, w podstawowym podziale wyróżniamy: segregatory dźwigniowe oraz segregatory ringowe. Segregatory dźwigniowe z reguły są przystosowane do archiwizowania większej ilości dokumentów, ponieważ charakteryzują się większą wytrzymałością. Z kolei, jeśli chodzi segregatory ringowe, to ich użycie zdecydowanie rekomendujemy do przechowywania niewielkich ilości bieżącej dokumentacji. 
  • Koszulki na dokumenty: koszulki na dokumenty są kolejnym artykułem biurowym, który powinien znaleźć się w każdym miejscu pracy. Koszulki na dokumenty, to nie tylko doskonały artykuł biurowy, jeśli chodzi o skuteczną wieloletnią archiwizację, ale to przede wszystkim produkt, który jest w stanie zabezpieczyć bieżącą dokumentację przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami mechanicznymi, takimi jak zalania, czy rozdarcia. W podstawowym podziale koszulki na dokumenty dzielą się na groszkowe i krystaliczne. Koszulki na dokumenty groszkowe ze względu na swoją matową powierzchnię, są częściej wybierane do archiwizowania dokumentów, a z kolei koszulki krystaliczne stosowane są w celu prezentacji oraz przechowywania bieżących dokumentów. 

  • Pudła archiwizacyjne: pudła archiwizacyjne jak sugeruje nam nazwa, zostały zaprojektowane z myślą o przechowywaniu dokumentów. Wśród pudeł archiwizacyjnych wyróżniamy zarówno te zaprojektowane do wieloletniego przechowywania, które wykonano z tektury bezkwasowej, jak i pudła wykonane z tektury, zaprojektowane z myślą o porządkowaniu bieżących dokumentów.
  • Teczki na dokumenty: kolejnym artykułem biurowym, który jest powszechnie stosowany w wielu miejscach pracy, są teczki biurowe, które zapewniają dodatkową ochronę dokumentom. Teczki na dokumenty umożliwiają nam bezpieczne przewożenie dokumentów z jednego miejsca w drugie, co najważniejsze przewożenie dokumentów w teczce jest o wiele wygodniejsze niż w segregatorze - zajmuje o wiele mniej miejsca, a dokumenty są lżejsze. 
  • Wąsy i klipy archiwizacyjne: wąsy i klipy archiwizacyjne są niezastąpione, jeśli chodzi o przechowywanie dokumentów w pudłach archiwizacyjnych. Przy pomocy klipsów archiwizacyjnych jesteśmy w stanie trwale spiąć ze sobą dokumenty, wykorzystując przy tym minimalną ilość potrzebnej do tego przestrzeni. 

Wpis nie posiada jeszcze komentarzy.

Skomentuj ten artykuł

Kategorie

Top 5 promocje

Top 5 nowości

Archiwum

Popularne teraz

Znane marki