Aktualności

Co mówi o Tobie Twój charakter pisma?

 

Marka Schneider specjalizuje się w wysokiej jakości artykułów piśmienniczych. Firma ta wraz z początkiem maja ruszyła z oryginalną kampanią marketingową. Zastanawiałeś się kiedyś co mówi Twój charakter pisma? Dzięki marce Schneider możesz to sprawdzić. Zdaniem marki, pismo to wyraz tego jacy jesteśmy. Aby poznać siebie oraz swój typ osobowości, należy wziąć udział w akcji, która potrwa do końca września. W ramach akcji powstał test psychologiczny, który działa na podstawie analizy próbek odręcznego pisma. Dzięki nim marka Schneider będzie w stanie określić nasz typ osobowości.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?

W akcji może wziąć udział każdy! Wystarczy odwiedzić stronę literyicharaktery.pl, przepisać na kartkę określone zdanie i zrobić jej skan/zdjęcie oraz wysłać zgłoszenie. Grafolog, analizujący każde zgłoszenie, określa jaki typ osobowości najbardziej pasuje do przesłanego charakteru pisma. Ponadto, każdy z profilów osobowościowych jest powiązany z wybranym produktem marki Schneider.

DLACZEGO TEN TEMAT KAMPANII?

Grafologia to dziedzina wiedzy zajmująca się rozpoznawaniem cech osobowości na podstawie charakteru pisma. Jest to bardzo przydana wiedza, ponieważ jest ona stosowana między innymi w procesach rekrutacji, psychologii oraz kryminalistyce. Charakter pisma każdego człowieka jest unikalny i nie da się go odwzorować. Z kawałka napisanego odręcznie pisma da się wyczytać wiele cech osobowości badanego. Podczas badania brany jest pod uwagę sposób łączenia, pochylania liter czy nawet odległość między słowami. Dzięki tym elementom, doświadczony grafolog jest w stanie powiedzieć w jakim stopniu dana osoba potrafi się skoncentrować oraz jak dobrze radzi sobie ze stresem. Czy to nie jest bardzo ciekawe?

Odwiedźcie stronę literyicharaktery.pl, weźcie udział w teście i sprawdźcie co pismo powie o Waszym typie osobowości!

Kategorie

Top 5 promocje

Top 5 nowości

Archiwum

Znane marki