Aktualności

Dzień sekretarki – TOP 5 produktów dla asystentki

Dzień sekretarki – TOP 5 produktów dla asystentki

Dzień asystentki 

Asystentka to niezastąpiona osoba opiekująca się wszystkimi sprawami bieżącymi w biurze. Nie powinno się umniejszać ich pracy, ponieważ wiele biur bez ich pracy nie mogłoby funkcjonować. To one kontrolują daty wszystkich spotkań i zawsze wyciągną pomocną dłoń.
Aby być dobrą sekretarką, należy zaopatrzyć się w wiele rzeczy, które poprawią komfort pracy i pomogą w organizacji wszystkich obowiązków. Z okazji dnia asystentki, który przypada 25 stycznia, warto docenić prace osób, które czuwają nad organizacją całej firmy. Przedstawiamy Wam TOP 5 pozycji w wyposażeniu sekretarki biurowej.

 

1. Praktyczny kalendarz MOLESKINE 

Kalendarz i notatnik to nieodłączny element pracy sekretarki. To w nim znajdują się wszystkie najważniejsze daty i godziny spotkań, kontakt do klientów i pracowników, a nawet przechowywane są tam informacje o najważniejszych projektach realizowanych w firmie. W związku z tym musi być to notatnik, który będzie przejrzysty, a szukanie w nim informacji nie będzie zajmować godzin wertowania stron. Aby nie zgubić luźno włożonych do notatnika dokumentów, gumka lub inne zamknięcie powinno być obowiązkowym aspektem produktu. Co więcej, taki kalendarz powinien być funkcjonalny i bez problemu mieścić się w damskiej torebce, a do tego idealny będzie Kalendarz tygodniowy/miesięczny MOLESKINE 2023 XL twarda oprawa crush almond.

 

2. Elegancki podajnik do taśmy 

Wyposażenie znajdujące się na biurku jest bardzo ważną częścią pracy asystentki. Miejsce pracy powinno mieć odpowiednie przyrządy, które przyspieszą prace i ułatwią papierkową robotę. Elegancki podajnik do taśmy pozwoli na szybkie przyklejenie informacji lub sklejenie dwóch stron dokumentu. Jest to również świetny sposób na przyklejenie oznaczenia lub podpisów na segregatory. Bardzo ważnym aspektem jest to, aby taki podajnik również był elegancki i ładnie prezentował się na biurku. Miejsce pracy asystentki lub sekretarki zazwyczaj znajduje się na widoku i jest ona poniekąd wizytówką firmy. Ważne jest, aby pierwsze wrażenie po wejściu do biura było dobre, a miejsce pracy sekretarki schludne i uporządkowane.

 

3. Organizer karteczek samoprzylepnych na biurko DONAU 

Karteczki i zakładki samoprzylepne to niezawodny produkt, który pomaga w odnalezieniu się po wszelkich dokumentach. Dzięki temu, że w zestawie z organizerem mamy kilka różnych kolorów i wielkości karteczek możemy bez problemu stworzyć swój własny system oznaczeń — od najważniejszych dokumentów do tych najmniej używanych. Dodatkowo dzięki praktycznemu organizerowi nie musimy martwić się o luźno leżące i ciągle gubiące się bloczki karteczek, bo będą one uporządkowane w jednym przeznaczonym do tego miejscu.

 

4. Funkcjonalny zszywacz elektryczny LEITZ

Zszywanie dokumentów jest ważnym elementem pracy sekretarki. Organizacja ich i kategoryzowanie pod względem ważności może mieć niezmierzony wpływ na funkcjonowanie biura. Do przyspieszenia tego procesu świetnie przydaje się zszywacz elektryczny LEITZ. Dzięki jego działaniu nie trzeba martwic się o poszarpane dokumenty czy też za lekko przebite kartki. Jest to produkt, który niezaprzeczalnie można nazwać innowacyjnym, ponieważ jego zastosowanie jest niezwykłym ułatwieniem.

 

5. Zestaw kolorowych zakreślaczy STABILO BOSS

Oznaczenie fragmentów dokumentu, zwłaszcza jeżeli mamy do czynienia z wieloma informacjami, które musimy przenieść do jakiegoś programu, jest bardzo ważne. Dzięki kolorowym zakreślaczom nie musimy się martwić o pominięcie jakiejś informacji lub pomylenie się w przepisywaniu danych. Dodatkowo sprzedawane w zestawie kolorowe zakreślacze idealnie kompletują się z resztą wyposażenia miejsca pracy. Skrupulatność, dokładność i odpowiedni tempo pracy to cechy, którymi musi wykazywać się każda sekretarka, dlatego warto sięgnąć po świetne sposoby i gadżety ułatwiające wykonywanie swoich obowiązków. 

 

Mamy nadzieje, że ten artykuł był pomocy przy wyborze wyposażenia sekretarki. W święto wszystkich asystentek i sekretarek życzymy wszystkim osobom zajmującym to stanowisko samych sukcesów i coraz więcej pomocnych artykułów biurowych dostępnych na rynku.

Wpis nie posiada jeszcze komentarzy.

Skomentuj ten artykuł

Kategorie

Top 5 promocje

Top 5 nowości

Archiwum

Popularne teraz

Znane marki