Aktualności

Niezbędnik biurowej kuchni - co powinno się w niej znaleźć?

 

W każdej firmie potrzebne jest miejsce do odpoczynku dla pracowników. W większości miejsc jest to biurowa kuchnia – miejsce w którym zaczynamy dzień od porannej kawy, potem spędzamy w nim czas w trakcie lunchu, a następnie kończymy ostatnią kawą. Jakie są niezbędne elementy tego ważnego w biurze miejsca?

Kuchenne niezbędniki w biurze - co do kawy?

Jest kilka kuchennych niezbędników, dzięki którym pracownicy są w stanie przetrwać cały dzień pracy. Oczywiście nie musimy chyba wspominać o ekspresie do kawy. Chyba większość z nas nie potrafi wyobrazić sobie rozpoczęcia dnia bez kawy. Do kawy oczywiście przyda się mleko oraz cukier bądź słodziki. W naszym asortymencie znajduje się wiele ekspresów oraz rodzajów kaw.

 

Nie należy jednak zapominać jednak o tych, którzy wolą herbatę. Dla nich zaopatrzmy biurową kuchnię w czajnik oraz kilka rodzajów herbaty, aby mieli wybór. Na naszej stronie internetowej znajdziecie szeroki wybór zarówno czajników jak i herbat – marek Lipton, Saga, Irving, Dilmah, Herbapol, Ahmad, Tetley oraz Vitax.

Szafki kuchenne warto zaopatrzyć w przekąski, które pomogą pracownikom w przetrwaniu wielogodzinnego dnia w biurze. Można w tym przypadku postawić na słodkie ciastka, ptasie mleczko, czekoladki miętowe After Eight, herbatniki, ale również coś słonego – orzeszki ziemne solone, paluszki solone czy krakersy. Pracownicy na pewno będą wdzięczni za takie przekąski.

Nie wszyscy pracownicy w czasie lunchu opuszczają siedzibę firmy. Niektórzy decydują się zjedzenie posiłku, który sami przygotowali wcześniej w domu. Jak nie trudno się domyślić, najczęściej trzeba go podgrzać. Do tego niezbędna będzie kuchenka mikrofalowa.

Co jeszcze powinno znaleźć się w pracowej kuchni?


Jak urządzić kuchnie w biurze? Warto pamiętać o wodzie! Postawą dla naszego organizmu jest oczywiście woda. W upalne dni pracodawcy mają obowiązek zapewnienia zimnej wody pracownikom. Nie należy więc zapominać o zgrzewkach wody dla pracowników – najlepiej włożyć je do lodówki.

W każdej biurowej kuchni przydadzą się również artykuły higieniczne – ręczniki papierowe, kuchenne, dozowniki do nich, płyny do mycia naczyń, gąbki oraz kilka innych drobiazgów.

Podczas urządzania biurowej kuchni należy również pamiętać, by wyposażyć ją w zestaw naczyń, aby móc zaproponować kawę czy herbatę klientom podczas spotkań biznesowych. Taki gest zostanie pozytywnie odebrany i wpłynie na postrzeganie firmy.

Kuchnia to bardzo ważne miejsce w firmie. Jest miejscem, w którym możemy zrobić kawę bądź herbatę, zjeść lunch lub odpocząć chwilę w upalny dzień. Powinniśmy zadbać o jego urządzenie, tak aby niczego nam nie brakowało. Zapraszamy do zakupów na naszej stronie internetowej J

Kategorie

Top 5 promocje

Top 5 nowości

Archiwum