Aktualności

Wizytówka firmowa wzór - artykuły biurowe potrzebne do wykonania wizytówki

Wizytówka firmowa wzór - artykuły biurowe potrzebne do wykonania wizytówki

Wizytówka firmowa wzór - artykuły biurowe potrzebne do wykonania wizytówki

Prawidłowo wykonana wizytówka firmowa, czy osobista jest ważnym elementem składający się na całokształt firmy. Dlatego niezwykle warto, abyśmy pamiętali o tym aspekcie już na samym początku zakładania naszej działalności. Dlaczego wizytówka firmowa jest tak ważnym elementem? Przede wszystkim wizytówka często jest odbiciem naszej osobowości, dzięki czemu mamy możliwość prezentacji w dowolny sposób. Co ciekawe, zarówno wizytówka firmowa, jak i prywatna są pewnego rodzaju reklamą, która jest pozytywnie odbierana przez wielu przedsiębiorców. Posiadając wizytówkę firmową, podczas spotkań biznesowych, zostaniemy odebrani, jako bardziej przygotowani i profesjonalni. Wiemy już, że wizytówka firmowa jest koniecznością, jeśli chodzi o skuteczną działalność naszej firmy. Jeśli jesteście młodym i rozwijającym się przedsiębiorstwem, zapewne zależy Wam na jak największej oszczędności kosztów związanych z prowadzeniem działalności. Dlatego podpowiemy Wam, jakie artykuły biurowe okażą się niezbędne, podczas samodzielnego wykonywania wizytówki.

 

Wizytówka firmowa, co powinna zawierać?

Zanim przejdziemy do omówienia, jakich artykułów biurowych będziemy potrzebować do wykonania wizytówki, zachęcamy Was do zapoznania się z artykułem na temat tego, co powinna zawierać prawidłowo zaprojektowana wizytówka. Połączenie wiedzy z obydwu tematów umożliwi Wam wykonanie wizytówki perfekcyjnej ze względu na każdy szczegół.

Co powinna zawierać wizytówka? Standardy dla wizytówki firmowej i osobistej.

 

  • Papier biały czy kolorowy?

Pierwszą podstawową rzeczą, której będziemy potrzebować do wykonania wizytówki, jest papier biurowy. Przedsiębiorcy często zmagają się z problemem: „jaki kolor papieru wybrać?” Według naszej opinii, nie ma jednogłośnej odpowiedz na to pytanie. W wyborze powinniśmy przede wszystkim kierować się wizerunkiem firmy, co oznacza, że warto, abyśmy umieścili elementy w kolorach firmowych. Jednak do samego wydruku, wyborem uniwersalnym, okaże się papier biurowy biały o podwyższonej gramaturze. Optymalna gramatura papieru jest bardzo ważną kwestią, ponieważ świadczy o naszym podejściu do klienta i kontrahentów. Zbyt cienki papier zostanie odebrany, jako zwyczajna ulotka reklamowa.

 

 

Kolejną ważną kwestią, jest zalaminowane swoich wizytówek. Nie jest to koniecznością i wiele osób w dalszym ciągu decyduje się na tradycyjną, papierową wersję wizytówki. Przyjrzyjmy się jednak korzyściom, jakie niesie za sobą laminacja. Przede wszystkim jest to ochrona, ale i również podwyższona estetyka. Zalaminowana wizytówka charakteryzuje się podwyższoną odpornością na zalanie i zagniecenia, dzięki czemu mamy pewność, że informacje o nas i naszej firmie nie ulegną wytarciu i zużyciu, a my zostaniemy lepiej zapamiętani. 

 

 

Jeśli jesteśmy już przy temacie laminacji, to nie moglibyśmy zapomnieć o folii do laminowania. Jest to niezbędny artykuł biurowy, bez którego laminowanie papieru byłoby niemożliwe. Jeśli obawiacie się, że proces laminacji jest czasochłonny, to produkty do laminowania OPUS zdecydowanie przyśpiesza te działania. W ofercie firmy znajdziemy między innymi folię do laminacji o wymiarach wizytówki, dzięki czemu unikniemy czasochłonnego cięcia papieru na wymiar.

 

 

Ostatnim elementem, o którym powinniśmy pamiętać, jest estetyczny i czytelny wydruk. Nawet najlepszy projekt graficzny nie zagwarantuje nam takiego sukcesu jak odpowiednio dobrany tusz lub toner. Zadbaj o jakość swoich wydruków z najlepszymi tonerami od HP i Samsung! 

 

Kategorie

Top 5 promocje

Top 5 nowości

Archiwum

Znane marki