Papier HP PREMIUM A4 80g
Papier ksero to produkt, który jest podstawowym wyposażeniem w każdym biurze. Doskonale wiemy, jak wielki wpływ na rozwój i sukces firmy ma czytelny i estetyczny wydruk. Poznaj właściwości papieru biurowego HP!
Papier biurowy HP
Papier do ksero, aby spełniał wszystkie nasze wymagania dotyczące jakości wydruku, powinien charakteryzować się konkretnymi parametrami.
Papier do drukarki - najważniejsze parametry:
- Wykorzystywany do wydruku prezentacji, dokumentów firmowych, notatek, czy ulotek
- Papier ksero przystosowany do wydruku dla kopiarek i drukarek laserowych
- Optymalna sztywność papieru ksero zapewnia niezawodne działanie urządzeń drukujących
- Podwyższony współczynnik CIE (odpowiedzialny za skalę bieli) sprawia, że papier do ksero doskonale sprawdzi się zarówno w drukach czarno-białych, jak i kolorowych.
- Papier został zoptymalizowany do technologii HP PageWide
- Klasa papieru: premium
- Format papieru: A4
- Jednostka sprzedaży: 1 ryza (500 arkuszy)
Papier ksero do drukarki - cechy szczególne
- Format A4: papier ksero do drukarek o formacie A4 jest najczęściej wybieranym artykułem z tej kategorii produktów. Większość drukowanej dokumentacji występuje właśnie w tym rozmiarze.
- Skala bieli: wyrażana współczynnikiem CIE, oznacza wzrokowy odbiór białego papieru. Im wyższa jednostka określająca białość papieru, tym lepsza jakość wydruku.
- Papier ksero 80g: w firmach na całym świecie, najczęściej wybieranym typem jest papier A4 80g/m2, określany mianem biurowego.
- Aspekt ekologiczny: firmy odpowiedzialne za dystrybucje papieru należą do jednych z najprzyjaźniejszych dla środowiska. Przemysł papierniczy jest największym pojedynczym odbiorcą i wytwórcą energii odnawialnej w Europie.
HP - o producencie
Marka HP opiera rozwój firmy na filozofii harmonijnego wzrostu, bezpośrednio powiązanego z najcenniejszym pierwiastkiem, jakim w każdym przedsiębiorstwie są ludzie. „The HP Way”, bo tak nazywają zbiór wartości, jakimi posługują się przy zarządzaniu przedsiębiorstwem, pokazuje inną, nowocześniejszą drogę budowania wartości firmy.