-
Kolor:czarny
-
Typ:ze skuwką
-
Wkład wymienny:Nie
-
Ekologiczny:Tak
-
Klip:Tak
-
Typ tuszu:szybkoschnący
-
Gumowy uchwyt:Tak
-
Grubość końcówki [mm]:0,6
-
Rodzaj:kulkowe
-
Kolor obudowy:granatowy
-
Ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym:10
-
Bezpieczeństwo produktu:
- Kulkowe
- Eleganckie, stylizowane na pióro wieczne
- Wyposażone w ultra gładko piszącą końcówkę
- Wodoodporny tusz zgodny z normą ISO 14145-2
- Szybkoschnący tusz, odporny na rozmazywanie
- System cap-off sprawia, że bez skuwki nie wysycha przez 2-3 dni
- Ergonomiczna, gumowa obudowa
- Wytrzymały, metalowy klip
- Grubość pisania: 0,6 mm
- Kolor atramentu: czarny
- Jednostka sprzedaży: 1 sztuka
- Precyzja: Wyposażone w Super-Flow-System, pióro precyzyjnie kontroluje dozowanie płynnego tuszu od początku do końca, eliminując ryzyko wyciekania, plamienia oraz przerywania linii podczas pisania
- Komfort: Unikalny tusz, używany w piórze kulkowym, stanowi doskonałe rozwiązanie dla osób leworęcznych. Jego szybkie schnięcie na papierze eliminuje ryzyko rozmazywania atramentu podczas pisania
Pióro kulkowe SCHNEIDER One Business 0,6mm czarne
Dostępne warianty:
Parametry
Opis produktu
Pióro kulkowe SCHNEIDER One Business 0,6mm czarne
Pióro kulkowe to narzędzie do pisania, które używa kulki, zwykle z metalu, aby dostarczać atrament na powierzchnię papieru. Charakteryzuje się bardziej jednolitym i stałym strumieniem atramentu, co sprawia, że pisanie jest mniej zmiennym i bardziej kontrolowanym procesem, to główne cechy, które odróżniają je od zwykłego pióra.
Pióra automatyczne

Zanim zdecydujemy się na zakup konkretnego pióra warto, abyśmy dokładnie zapoznali się z najważniejszymi parametrami produktu, co ułatwi nam dokonanie udanego zakupu.
Pióro do pisania - parametry:
Pióro cechy - cechy szczególne
Schneider - o producencie
Firma Schneider jest od dnia jej założenia znana z innowacji i sukcesów w branży piśmienniczej. Dziś przedsiębiorstwo może szczycić się ponad 80-letnią historią. Znakomita jakość wkładów Schneidera szybko stała się rozpoznawalna na całym świecie, dzięki czemu marka stała się rozpoznawalna na arenie międzynarodowej.














