Procedura reklamacji
REKLAMACJE
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie Dlabiura.pl przysługują Państwu uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego
(Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
Dlabiura.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku produktu, na który producent lub podmiot wprowadzający towar na rynek udzielił gwarancji, Kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamowanego produktu.
Chcesz zareklamować towar?
- Pobierz „formularz reklamacyjny” w formacie PDF.
- Wydrukuj, dokładnie wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny. Bez załączonego „formularza reklamacji” reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona.
- Jeśli nie masz możliwości wydrukowania, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.
- Prześlij formularz na adres sklep@dlabiura24.pl
- Przyjęcie reklamacji potwierdzimy osobną wiadomością e-mail.
- Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych dokona oceny zasadności reklamacji i powiadomi o sposobie dalszej jej realizacji.
- W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w przypadku gdy nie ma takiej możliwości, po uzgodnieniu z Kupującym:
a. dokona naprawy towaru,
b. zwróci cenę towaru,
c. obniży cenę reklamowanego towaru.
- Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli produkt:
a. został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
b. posiada wady fabryczne,
c. jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.
Ważne:
- Reklamowany towar odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
- Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów reklamacyjnych firmą kurierską lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
- Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.
Jeśli chcesz zareklamować zakupione urządzenie kliknij tutaj
PLIKI DO POBRANIA: