Miękki segregator ringowy OXFORD URBAN
Archiwizowanie i przechowywanie bieżącej dokumentacji wymaga odpowiednio dobranych artykułów biurowych. Z całą pewnością pomocne okażą się segregatory ringowe Oxford w miękkiej okładce!
Segregator ringowy OXFORD
Wybierając segregator ringowy, ważne jest, aby był on wielofunkcyjny. Dlatego niezwykle istotne jest zapoznanie się z poszczególnymi parametrami produktu, ponieważ to właśnie one będą miał duży wpływ na jakość i cenę segregatora biurowego.
Segregator biurowy- parametry:
- Miękka kolorowa okładka, wykonana z polipropylenu o grubości 750mic.
- 4 ringi doskonale utrzymują dokumenty w segregatorze
- Format: A4
- Wymiary: 26x32x4 cm
- Pojemność: 250 kartek
- Szerokość grzbietu: 40 mm
- Kolor: losowy
- Jednostka sprzedaży: 1 sztuka
Segregator biurowy na dokumenty - cechy szczególne
- Mechanizm ringowy: segregator z mechanizmem ringowym był jednym z pierwszych, który powstał w branży papierniczo - biurowej. Skrupulatnie ulepszany, poprzez światowe marki o różne inne obecnie znane nam formy, takie jak segregatory z mechanizmem dźwigniowym. To właśnie u podstaw mechanicznych segregatorów z dźwignią stoi mechanizm ringowy. Produkt ten swoje zastosowanie znajduje głównie w przechowywaniu dokumentacji formatów na mniejszą skalę pod względem ilości. Segregator ringowy ma niską cenę oraz jest niezwykle poręczny i lekki, dzięki czemu bez większych problemów zabierzemy go we wspólną delegację.
- Miękka okładka: segregator ringowy ma charakterystyczną miękką okładkę, dzięki czemu jest lekki i łatwy w transporcie.
- Etykieta do opisywania zawartości: etykieta umożliwia nam opisanie zawartości segregatora. W momencie, gdy popełnilibyśmy pomyłkę, unikniemy nieestetycznego kreślenia.
OXFORD - o producencie
Oxford to marka z bogatą tradycją zajmująca się produkcją artykułów klasy premium. Na przestrzeni ponad 100 lat wypracowała sobie pozycję europejskiego lidera w produkcji notatników, zeszytów oraz segregatorów. Takie osiągnięcie marki Oxford jest przede wszystkim rezultatem ciągłego zorientowania na potrzeby klientów oraz szczególnej dbałości o jakość wytwarzanych produktów.