• 22 255 95 55

Systemy paneli informacyjnych

W biurach coraz częściej można zobaczyć plastikowe stojaki na wielostronicowe dokumenty. Są to sortery prezentacyjne. Można je kupić w sklepie dlabiura24.pl

Pokaż na stronie:
  • Filtruj
Wyniki filtrowania:

    Pokaż na stronie:

    Co to jest sorter prezentacyjny? 

    Sorter prezentacyjny

    Sorter prezentacyjny to rodzaj segregatora na dokumenty. Pozwala prezentować je w przestrzeni wspólnej, w jak najbardziej dostępnej formie. Sortery informacyjne można wykorzystywać na różne sposoby i to właśnie dzięki temu, że te artykuły są takie wszechstronne, zyskały na popularności. Największym atutem jest wyjątkowo duży wybór produktów spośród trzech podstawowych rodzajów systemów prezentacyjnych. Są to:

    • Panele prezentacyjne stojące, do których zaliczają się sortery stołowe i zaciskowe biurkowe.
    • Panele ścienne informacyjne z trwałym montażem lub montażem magnetycznym
    • Sortery podłogowe jednopanelowe, lub z większą ilością informacji


    Każdy z tych rodzajów sorterów ma swoje przeznaczenie, jednak razem mogą dopełniać się w zależności od umiejscowienia paneli.

     

    Panele prezentacyjne stojące

    Są to panele przeznaczone do powierzchni płaskich takich jak stoły lub biurka. Mogą być to standardowe sortery z zestawem nawet kilkudziesięciu paneli, które można położyć na biurku lub miejscu pracy. Jest to świetny sposób, jeżeli nasze obowiązki wymagają dużej skrupulatności i skupienia, aby w ramach przypomnienia najważniejszych etapów pracy lub informacji mieć pod ręką najpotrzebniejsze dokumenty. Jest to też idealna forma prezentacji instrukcji. Jeżeli pracujemy w fabrykach lub na magazynach warto zaopatrzyć się w informacje o działaniu i mechanice maszyn, z jakich na co dzień korzystamy. Dzięki temu unikniemy większych i mniejszych wpadek, które mogą przynieść nieoczekiwane skutki. By uniknąć wszelkiego rodzaju niepewności lub błędów należy zawsze mieć pod ręką łatwo dostępne informacje.
    Innym sposobem na wykorzystanie paneli prezentacyjnych stołowych jest stabilny montaż zaciskowy. Panele są umieszczone na mobilnym ramieniu, które można w dowolny sposób ustawiać, w tym dostosować do swoich potrzeb wysokość paneli, ich kąt nachylenia oraz odległość. Jest to niezwykle praktyczny sposób zwłaszcza dla osób, którym ciągle brakuje miejsca na biurku. Dzięki temu, że ten rodzaj sortera umieszcza się na krawędzi stołu lub biurka możemy zaaranżować nasze miejsce pracy w jak najbardziej praktyczny sposób, nie musząc rezygnować z żadnej jego części.

     

    Panele informacyjne ścienne

    Panele informacyjne

     

    Ich najpopularniejszym zastosowaniem jest umieszczenie w nich zasad BHP lub innych informacji związanych z bezpieczeństwem obiektu i pracowników. Jest to bardzo ważne, aby zwrócić uwagę na względy bezpieczeństwa w czasie pracy. Z tego powodu sortery powinny być odpowiednio oznaczone, co przełoży się na ich widoczność nawet na dużej przestrzeni. Kolorowe ramki, które wczepia się do specjalnych uchwytów, stanowią niezbędną część wyposażenia, ponieważ znacznie ułatwiają odnalezienie potrzebnych informacji. Oprócz aspektów związanych z informacjami warto skupić się na samym sposobie montażu takich dokumentów. Trwały montaż stosuje się na powierzchniach takich jak ściany. Przywiercenie uchwytu na panele pozwoli nam na stabilne umieszczenie informacji i uniknięcie zagubienia się tych dokumentów. Z kolei magnetyczny uchwyt będzie świetnie spełniał swoje zadanie na metalowych regałach w magazynach. Może być on wykorzystywany jako katalog czy też w formie informacyjnej, aby ułatwić odnalezienie konkretnych produktów.

     

    Panele podłogowe 

    Wykorzystywane najczęściej w sklepach, restauracjach, ale i hotelach. Często spełniają funkcje krótkiej np. obrazkowej informacji z zakresu poruszania się po obiekcie. Jest to duże ułatwienie dla osób, które odwiedzają daną firmę lub miejsce, aby mogli szybko i bezproblemowo znaleźć poszukiwane pomieszczenie. Panele informacyjne podłogowe wykorzystywane w taki sposób są zrobione z wyjątkowo przejrzystego szkła akrylowego, które idealnie prezentuje zawarte w panelu informacje.
    Wielopanelowe stojaki podłogowe są wykorzystywane np. w muzeach jako obszerna informacja o artyście czy okresie historycznym. Stosuje się je również na wszelkiego rodzaju prezentacjach i otwartych konferencjach. Zainteresowane danym wydarzeniem osoby mogą w każdym momencie występu dołączyć, zapoznając się wcześniej z dokładną informacją o temacie poruszanym na tym spotkaniu.

     

    Jak zbudowany jest sorter informacyjny? 

    Panele prezentacyjne stojące

    Sorter dokumentów składa się z uchwytu i przymocowanych do niego paneli. Panele to przezroczyste i zabezpieczone ramą dwustronne osłonki na dokumenty. Przypominają trochę koszulki do segregatora, ale są od nich znacznie solidniejsze. Sortery i ich elementy zazwyczaj są skonstruowane z materiałów o właściwościach antybakteryjnych. Dzięki temu hamują rozkład papieru, na którym wydrukowano dokumenty.
    Nie jest to jednak ich jedyny atut. Tak jak zostało to zaznaczone wcześniej, jest to produkt niezwykłe wszechstronny i można go wykorzystywać w handlu, przemyśle czy do prywatnych potrzeb. Na rynku można znaleźć wiele typów paneli informacyjnych, a każdy z nich ma swoje specyficzne cechy, które znajdą swoje zastosowanie w wielu profesjach. Z najpopularniejszych cech produktu, jakie można wyodrębnić w panelach informacyjnych to:

    • Antybakteryjne właściwości – wiele z paneli ma właściwości antybakteryjne, które świetnie sprawdzają się zwłaszcza w miejscach z dużą ilością ludzi. Takie panele mają specjalną powłokę, która znacznie ogranicza przenoszenie się wszelkich drobnoustrojów. Chroni to również zwarte informacje i zapobiega potrzebie częstego wymieniania dokumentów
    • Ułatwienia związane z wymianą informacji – na rynku można znaleźć panele otwierane dwustronne oraz takie, które można otwierać od góry i boku. Zdecydowanie przyspiesza to proces wymiany informacji. Część z nich jest również zamykana od boku na szczelne zamknięcie strunowe, które dodatkowo chroni informacje przed wilgocią lub innymi czynnikami.
    • Intuicyjny sposób wyszukiwania dokumentów – dostęp do różnokolorowych zakładek oraz ramek przekłada się na dostęp do informacji. Jest to szczególnie przydatne przy potrzebie szybkiego uzyskania informacji na dany temat. Kategoryzowanie dokumentów za pomocą kolorów pozwoli nam stworzyć intuicyjny system, który będzie zrozumiały dla każdego pracownika.

     

    Jak można wykorzystać sortery prezentacyjne w biurze?

    Sortery prezentacyjne, jak nazwa wskazuje, służą prezentacji umieszczonej w nich zawartości. Mogą to być regulaminy, raporty, listy zasad i firmowych wartości – wszystko, co warte jest wyeksponowania w biurze lub tego po prostu wymaga. Sortery są skonstruowane tak, by wyeliminować ryzyko zniszczenia, skopiowania lub kradzieży dokumentów. Prezentują je, a jednocześnie chronią. W wersji montowanej na ścianie mogą być wykorzystywane także poza biurem, na przykład w salonach samochodowych czy na wystawach. Będą wtedy w pobliżu towaru prezentowały dokładną jego specyfikację, dostępną dla Klienta w każdej chwili. Dzięki temu, że te produkty wykazują się różnymi właściwościami zabezpieczającymi, dokumenty mogą znajdować się też w miejscach, w których nie sprawdziłyby się zwykle katalogi czy segregatory. Jednak najważniejsze jest to, że sortery prezentacyjne można zastosować w każdym miejscu. Jest to bardzo duży atut, ponieważ w przypadku gdy dany sorter nie przydaje się już w danym miejscu, można w szybki sposób wymienić informacje i zmienić jego przeznaczenie
    Co więcej, są to produkty, które się ze sobą łącza, jednak aby miało to miejsce, musimy zwrócić uwagę na linie danego produktu. Panele informacyjne z linii Sherpa można stosować do wszystkich uchwytów, stojaków i statywów stojących z serii Sherpa i Vario. W przypadku gdy nasze zapotrzebowanie na informacje ścienne spadnie, możemy wykorzystać je jako panele na biurko. Warto zachować wcześniejszy uchwyt ścienny w razie ponownej potrzeby zastosowania paneli ściennych. Jest to świetny sposób nie tylko pod względem wygody, ale i ograniczenia wydatków.

     

    Ilość paneli w sorterach informacyjnych – na jakie powinieneś się zdecydować?

    Sortery prezentacyjne

     

    Są różne ilości paneli, które możemy zastosować w sorterach prezentacyjnych. Najpopularniejszą ilością, jaką się wykorzystuje to 10 paneli, co pozwoli nam na zamieszczenie nawet 20 stron informacji. Jeśli jednak nie potrzebujemy aż takiej ilości dokumentów, są jeszcze warianty pięciopanelowe. Mają one mniejsze wymiary, dzięki czemu też zamieszcza się nawet na bardzo ograniczonej przestrzeni. A co jeżeli potrzebujemy o wiele więcej miejsca na informacje? Nie musimy się o to martwić, ponieważ bez problemu możemy zaopatrzyć się w zestawy z 20 panelami, które występują w każdym z rodzajów sorterów. Jeżeli to wciąż za mało, stworzone z myślą o rzetelnych i obszernych informacjach niektóre stojaki stołowe są przeznaczone na 30 oraz 40 paneli informacyjnych.

     

    Sortery prezentacyjne w ofercie sklepu dlabiura24.pl

    Sklep dlabiura24.pl oferuje swoim klientom praktyczne sortery prezentacyjne. Są to przede wszystkim różne linie produktów marki Durable. Można wybierać spośród paneli prezentacyjnych na biurko (w tym także obrotowych), ścianę. Sprzedajemy nie tylko gotowe zestawy (uchwyt + panele), ale i osobno uchwyty biurkowe, ścienne oraz uzupełniające panele. Ich standardowy rozmiar to A4. Mieści więc typowe raporty, prezentacje i wszelkie inne dokumenty, które prezentowane są w biurach.

    Filtry

    Producenci
    więcej >
    Typ
    więcej >
    Ilość wypełnienia (paneli)
    więcej >
    Format
    więcej >
    Kolor
    więcej >
    Materiał
    więcej >
    Indeksy z etykietami w zestawie
    więcej >
    Możliwość rozbudowy
    więcej >
    Orientacja
    więcej >
    Głębokość [mm]
    więcej >
    Szerokość [mm]
    więcej >
    Wysokość [mm]
    więcej >

    Cena